EUROPSKI DAN JEZIKA

Nositelji: Učitelji stranih jezika: Vedrana Franović, Antonia Štefica, Katarina Štefanec, Dorotea Marcinjaš, Nikolina Radišić Recher

Ishodi: Učenik uočava prednosti višejezičnosti i učenja stranog jezika uočava sličnosti i različitosti europskih jezika i uspoređuje s hrvatskim jezikom upoznaje kulture raznih europskih država.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.

POSJET FRANCUSKOM INSTITUTU I MEDIJATECI

Nositelji: Vedrana Franović

Ishodi: otkriti medijateku Francuskog instituta i pomoći učenicima da se upoznaju s različitim materijalima koji su im na raspolaganju dodatno motivirati učenike na učenje francuskog jezika i upoznavanje frankofone kulture.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.

OLIMPIJSKE IGRE U PARIZU

Nositelji: Vedrana Franović

Ishodi: pisanje na stranom jezik, otkrivanje novih kultura, učenička suradnja, korištenje rječnika i učenje novih riječi i izraza vezanih uz sport otkrivanje Pariza.

Učenje o zemljama svijeta i zastavama te
razvijanje medijske pismenosti te komunikacijskih i prezentacijskih vještina.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.

DELF (Diplôme d’Études en Langue Française)

Nositelji: Vedrana Franović i lektorica francuskog veleposlanstva

Ishodi: DELF je međunarodno priznata diploma koja vrijedi cijeli život, prednost je u životopisu-korisna je za traženje posla, omogućuje vrednovanje naučenoga i povećava motivaciju.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.

.EUCodeWeek – europski tjedan programiranja  

Nositelji: Barbara Bedenik

Ishodi: Učenici će pokazati kako programiranjem realizirati vlastite ideje, povećati vidljivost programiranja i okupiti motivirane učenike u cilju zajedničkog učenja

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.

SAT KODIRANJA – svatko može naučiti osnove programiranja

Nositelji: Barbara Bedenik

Ishodi: učenik prepoznaje problem i smišlja mogućnosti rješavanja jednostavnog logičkog zadatka.
Učenik pokazuje znatiželju i propituje putove dolaska do rješenja jednostavnog logičkog zadatka.
Analizira zadatak, opisuje korake njegova rješenja.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.

SurfajSigurnije – kibernetička sigurnost

Nositelji: Marta Pejnović i Barbara Bedenik

Ishodi: Upravljati pojmovima koji se koriste kod kibernetičke sigurnosti i sigurnosti računalnog sustava. Definirati pojmove vezane uz komunikacijsku i mrežnu sigurnost te
preporučiti optimalnu metodu upravljanja sigurnošću.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.

DAN SIGURNIJEG INTERNETA

Nositelji: Barbara Bedenik

Ishodi: Učenici će utvrditi znanje o sigurnoj i odgovornoj uporabi interneta te shvatiti moguće opasnosti pri nesavjesnoj uporabi interneta. 

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.

DAN BROJA PI 

Nositelji: Marijana Slišković, Kristina Logarušić i Dubravka Datković

Ishodi: Izgradnja pozitivnog stava prema matematici, razvijanje komunikacije i suradnje među učenicima.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.

DAN MEDIJSKE PISMENOSTI – u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja 

Nositelji: Barbara Bedenik

Ishodi: Učenici će: osvijestiti važnosti medijske pismenosti, promicati medijsku pismenosti, razumjeti problem dezinformacija i lažnih vijesti te razviti vještinu kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.

EKOSUSTAVI OKO NAS ( e Twinning projekt)

Nositelji: Natalija Ćelap

Ishodi: ikt A.2.1. Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka.
ikt.A.2.3 Učenik se odgovorno i sigurno koristi programima i uređajima.

Objasniti razlike životnih uvjeta različitih staništa na osnovi rezultata provedenih istraživanja.
Učenik povezuje zadovoljavanje potreba, ponašanja i preživljavanja živih bića s uvjetima u okolišu. Primjenjuje osnovna načela znanstvene metodologije i objašnjava dobivene rezultate objašnjava važnost međusobnih odnosa živih bića koja
dijele zajedničko stanište.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.

NASTAMBE ŽIVOTINJA (e Twinning projekt)

Nositelji: Natalija Ćelap

Ishodi: ikt A.2.1. Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka.
ikt.A.2.3 Učenik se odgovorno i sigurno koristi programima i uređajima.

Objasniti razlike životnih uvjeta različitih staništa, nastambi životinja na osnovi rezultata provedenih istraživanja. Učenik povezuje zadovoljavanje potreba, ponašanja i preživljavanja živih bića s uvjetima u okolišu primjenjuje osnovna načela znanstvene metodologije i objašnjava dobivene rezultate.
Objašnjava važnost međusobnih odnosa živih bića koja dijele zajedničko stanište.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.

Skip to content