Kriteriji za ocjenu iz vladanja

UZORNO

  • uzornog ponašanja prema učiteljima, učenicima i ostalim osobama u školi
  • ostalim učenicima služi kao primjer
  • u potpunosti poštuje pravila kućnoga reda
  • preuzima odgovornost za posljedice svoga ponašanja
  • vodi računa o svojoj i tuđoj imovini
  • vodi računa o pravima, potrebama i osjećajima drugih osoba
  • u slučaju potrebe pomaže drugim učenicima
  • argumentirano brani svoj stav, vodeći brigu o normama ponašanja i
  • osjećajima drugih osoba
  • iskazuje tolerantnost prema različitostima
  • pokušava ispraviti pogreške, samoinicijativno ili na poticaj
  • sve školske obaveze redovito izvršava

DOBRO

  • većinom se ponaša kao učenik uzornog ponašanja
  • povremeno ga treba poticati na preuzimanje odgovornosti za posljedice svoga ponašanja, a odgovornost često prihvaća samo formalno
  • povremeno ometa druge učenike u učenju i praćenju nastave unatoč upozorenju učitelja
  • ponavlja pogreške na koje je već upozoren ali ih odmah nakon upozorenja ispravlja
  • pomaže drugima , ali samo na poticaj
  • povremeno zanemaruje školske obaveze
  • ako mu je bila izrečena pedagoška mjera, nakon toga je u potpunosti korigirao ponašanje koje je dovelo do mjere

LOŠE

  • nepristojno i neuljudno se odnosi prema učiteljima, učenicima i ostalim osobama u školi
  • često krši pravila kućnog reda
  • nikad ili rijetko preuzima odgovornost za posljedice vlastitog ponašanja
  • ponavljano oštećuje imovinu učenika, učitelja i drugih osoba u školi te školski inventar
  • otuđuje osobnu imovinu učenika, učitelja i drugih osoba u školi
  • greške često ponavlja unatoč upozorenjima o neprimjerenosti ponašanja i poticajima da ih korigira
  • svojim postupcima često ugrožava prava i potrebe drugih osoba i zbog njega se drugi osjećaju loše (koristi vulgarne izraze, vrijeđa, ruga se, prijeti, agresivan je prema drugima, tuče se, nameće svoju volju)
  • nerado pomaže drugima a povremeno to odbija i na poticaj
  • često neopravdano izostaje iz škole
  • često iskazuje netolerantnost prema različitostima
  • potpuno zanemaruje školske obaveze
  • unatoč prethodno izrečenoj pedagoškoj mjeri nije korigirao ponašanje

* VLADANJE UČENIKA S DOKUMENTIRANIM POTEŠKOĆAMA (ADHD i sl.) ĆE SE POSEBNO RAZMATRATI I OCJENJIVATI

Kriterije za ocjenu iz vladanja usvojilo je Učiteljsko vijeće na sjednici od 26.3.2015.

Skip to content