MOJA OBITELJ I JA

Nositeljice: učiteljice Tihana Vizec, Martina Šneler, Lea Herenčić te učenici 1.a, 1.b, 1.c razreda.

Ishodi: proširiti znanje o tome tko čini obitelj i po čemu se razlikuju obitelji, spoznati osjećaj pripadanja svom domu i skupini potaknuti kod djece osjećaj pripadnosti, emocionalne sigurnosti te pozitivne slike o sebi. 

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.

DAN PLANETA ZEMLJE

Nositelji: učiteljice Tihana Vizec, Martina Šneler, Lea Herenčić te učenici 1.a, 1.b, 1.c razreda.

Ishodi: kroz niz međupredmetnih aktivnosti potaknuti učenike da budu aktivni građani u odnosu prema samoj planeti Zemlji i prema njenim resursima koje koristimo, osvijestiti učenike ekološki prihvatljivim djelovanjem koje će potaknuti da i sami pristupaju ovoj temi razmišljajući,
aktivno se uključiti i djelovati u svojoj zajednici.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.

MOJA OBITELJ, RODBINA, SVOJTA

Nositelji: učiteljica Ana Zaborac te učenici 2.a razreda

Ishodi: povezati ishode nastavnog predmeta Priroda i društvo s osobnim iskustvom poticati interes učenika za istraživanje života odabranog člana obitelji ili rodbine istraživačkim radom poticati samostalnost učenika te njegovati prisne odnose unutar obitelji prezentacijom istraživačkih rezultata razvijati samopouzdanje i vještine javnog nastupa kod učenika.

MALI DETEKTIVI ( UZ LEKTIRU EMIL I DETEKTIVI)

Nositeljice: Vesna Žepec, Tanja Omrčen, Ivana Mikec 

Ishodi: OŠ B.4.4 Učenik se stvaralački izražava potaknut književnim tekstom, iskustvima i doživljajima.
ikt D.2.1. Učenik se izražava kreativno i planira svoje djelovanje jednostavnim metoda za poticanje kreativnosti u IKT okružju.
uku a.2.3. Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
OŠ LK A.4.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.
OŠ LK B.4.1. Učenik analizira likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.

100. DAN ŠKOLE
(službeni projekt Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono)

Nositelji: sve učiteljice razredne nastave i učiteljice vjeronauka, engleskog jezika i informatike koje predaju u nižim razredima

Ishodi: ostvariti kurikulumske ishode po razredima i po predmetima u razrednoj nastavi u skladu s očekivanjima projekta 160 unaprijediti osobni i socijalni razvoj unutar razredne zajednice kroz odabrane sadržaje obilježiti 100. dan nastave u školi.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.

KATOLIČKI VJERONAUK – Dan kruha

Nositelji: Marijana Stojanović, vjeroučiteljica, Natalija Kivač, vjeroučiteljica, Maja Mudri, vjeroučiteljica, vjeroučenici, prema potrebi roditelji i kolege 

Ishodi: povezati pojmove: zemlja, plodovi zemlje, ljudski rad, zahvaljivanje Bogu i ljudima poticati ozračje međusobne povezanosti u jedinstvenoj potrebi za kruhom koja određuje svako ljudsko biće podijeliti kruh s bližnjima i osjetiti radost darovanja postići ljudski i kršćanski odgoj savjesti u odnosu prema sebi, drugima, društvu i svijetu razvijati ekološku dimenziju čovjeka poticati na humanitarnu uključenost.

PROŠLOST GRADA ZAGREBA

Nositeljice: Andreja Gaćeša, Vesna Medenčić i Snježana Velčić 

Ishodi: Usvojiti nova znanja o prošlosti Zagreba. Izdvojiti i povezati postojeća znanja povijesnim činjenicama, mitovima i legendama te pojavama u
društvu. 

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.

LIJEPOM NAŠIM ( I ŠIRE) 

Nositelji: Vesna Žepec, Tanja Omrčen, Ivana Mikec

Ishodi: PID OŠ A.4.3. Učenik objašnjava organiziranost Republike Hrvatske i njezina nacionalna obilježja.
PID OŠ C.4.1. Učenik obrazlaže ulogu, utjecaj i važnost povijesnoga nasljeđa te prirodnih i društvenih različitosti
domovine na razvoj nacionalnoga identiteta.
PID OŠ A.B.C.D.4.1. Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih istraživanja prirode, prirodnih i/ili društvenih pojava i/ili različitih izvora informacija.
osr C.2.4. Razvija kulturni i nacionalni identitet zajedništvom i pripadnošću skupini.
ikt A.2.1. Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za izvršavanje zadatka.
ikt C.2.2. Učenik uz učiteljevu pomoć ili samostalno odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.

POVIJESNE LIČNOSTI REPUBLIKE HRVATSKE

Nositelji: Vesna Žepec, Tanja Omrčen, Ivana Mikec 

Ishodi: PID OŠ A.4.3. Učenik se snalazi u promjenama i od nosima u vremenu te pripovijeda povijesnu priču o prošlim događajima i o značajnim osobama domovine RH
PID OŠ C.4.1. Učenik obrazlaže ulogu, utjecaj i važnost povijesne osobe na osobni i nacionalni identitet
HJ OŠ A.4.6. Učenik objašnjava razliku zavičajnog govora i hrvatskog standardnog jezika
HJ OŠ C.4.1.Učenik izdvaja važne podatke koristeći se različitim izvorima znanja
HJ OŠ B.4.4. Učenik se stvaralačko izražava potaknut književnim tekstom, iskustvima i doživljajima
LK OŠ C.4.2. Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom 

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.

MJESECI U GODINI

Nositeljice: Ana Vagner Osterman, Josipa Topić (zamjena za Martinu Kezele Crnić)

Ishodi: uspoređuje i reda događaje koji su se dogodili tijekom mjeseca i godine objašnjava organiziranost vremena u godini, navodi mjesece u godini, broj dana u pojedinim mjesecima snalazi se u vremenu povezuju događaje i promjene u vremenu prikazujući ih na vremenskoj crti ili lenti vremena, crtežom, grafičkim prikazom i sl. raspravlja, uspoređuje i prikazuje na različite načine rezultate istraživanja.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.

EUCodeWeek – europski tjedan programiranja 

Nositelj: Marta Pejnović

Ishodi: Učenik prepoznaje problem i smišlja mogućnosti rješavanja jednostavnog logičkog zadatka. Pokazuje znatiželju i propituje putove dolaska do rješenja jednostavnog logičkog zadatka.
Analizira zadatak, opisuje korake njegova rješenja.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.

KAJ SU JELI NAŠI STARI

Nositelji: učiteljice Ana Zaborac, Ana Vagner Osterman, Josipa Topić (zamjena za Martinu Kezele Crnić) te
učenici 2.a, 2.b i 2.c razreda

Ishodi: upoznati stara karakteristična jela svog zavičaja ili roditelja (slana, slatka, pripremanje zimnice i objeda)
očuvati tradicijska jela zavičaja u svrhu turističke promocije razvijati interes za prošlost zavičaja, tradiciju i vještine pripremanja hrane razvijati pravilan stav prema prirodi i radu ljudi.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.

DANI SIGURNIJEG INTERNETA

Nositelji: Marta Pejnović, učiteljice razredne nastave te vanjski suradnici (Agencija za zaštitu osobnih podataka)

Ishodi: Učenici će utvrditi znanje o sigurnoj i odgovornoj uporabi interneta, shvatiti moguće opasnosti pri nesavjesnoj uporabi interneta.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.

PROMETNA POVEZANOST NASELJA U ZAVIČAJU

Nositelji: Andreja Gaćeša, Vesna Medenčić i Snježana Velčić

Ishodi: Učenik zaključuje o organiziranosti lokalne zajednice, uspoređuje prikaze različitih prostora.
Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih
istraživanja prirode, prirodnih i/ili društvenih pojava i/ili različitih izvora informacija.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.

DANI MEDIJSKE PISMENOSTI 2024.

Nositelj: Marta Pejnović

Ishodi: Učenici će osvijestiti važnosti medijske pismenosti i upoznati važnost medijske kulture promicati medijsku pismenosti, koristeći se i znanjem medijske kulture razumjeti problem dezinformacija i lažnih vijesti razviti vještinu kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja.

Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.

Skip to content