Informatika

Nastavu informatike kao izborni predmet u našoj školi pohađaju učenici od petog do osmog razreda. Nastava se odvija u informatičkoj učionici koja je opremljena sa 25 stolnih računala, zvučnicima, projektorom, web kamerom, pisačem i ostalim pomagalima za izvođenje nastave.

      Učenici na satu informatike uče sadržaj koji je propisan Nacionalnim kurikulumom.
Na nastavnom satu učenici koriste Windows 10MS Office 2021, te programe predviđene uz kurikulumom.
Svake godine učenici sudjeluju na natjecanju iz informatike-računalstva te iz godine u godinu postižu zapažene rezultate.
Tri su kategorije koje testiraju različite informatičke vještine. Kategorija Algoritmi provjerava sposobnost rješavanja složenih problema gdje je cilj napisati savršen programski kôd koji će se izvršavati što brže. Kategorija Razvo softvera stavlja natjecatelje u uloge pravih arhitekata računalnih sustava, jer moraju napraviti što bolje i što veće programe kako bi dokazali da su najbolji. Za one koji ne vole složene probleme ili velike programske sustave, predviđena je kategorija Osnove informatike, kroz koju se provjerava teoretsko znanje.
Učenička računala zaštićena su i prate se putem programa LanSchool.

       U današnje vrijeme korištenje informacijskih tehnologija naša je svakodnevica. Znati pravi način i put ka pristupu informacijama i tehnologijama koje nam se nude putem računala cilj je cjeloživotnog učenja. Informatika je idealno područje gdje djecu možemo poticati da razvijaju vještine koje su im nužne za cjeloživotno učenje: kreativnost, razvijanje logičkog mišljenja, razvijanje proceduralnog mišljenja, učenje metodom pokušaja i pogrešaka, učenje pronalaženja potrebnih informacija za rješavanje nekog problema.

Barbara Bedenik

Informirajte se, posjetite web stranice:

http://www.edu.hr/ – za pristup portalu potreban je elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr
https://www.infokup.hr/
http://www.hsin.hr/
http://www.carnet.hr/

http://www.skole.hr/
http://www.ucilica.skole.hr
http://pogledkrozprozor.wordpress.com/ 

Francuski jezik

Uz obvezni engleski jezik,  učenici u našoj školi mogu učiti još dva strana jezika po izboru: francuski i talijanski.

Na satima francuskog jezika učimo kako se sporazumjeti u svakodnevnim situacijama a teme su bliske uzrastu učenika. Sve što učimo uvijek je povezano s francuskom svakodnevicom, s kulturom i civilizacijom Francuske. Prilika je to da usporedimo školski život Francuske i Hrvatske a sve to kroz igru, pjesmu, strip.  

Kako bismo što pravilnije govorili moramo se malo pomučiti i oko gramatike.

 U 7. i 8. razredu učenici mogu pristupiti polaganju međunarodno priznatog ispita DELF o poznavanju francuskog jezika i kulture. Dosadašnji rezultati su izvrsni te ćemo i dalje ustrajati u pripremama za DELF ispit.

 U 8. razredu oni najbolji imaju još jedan izazov – školsko natjecanje iz francuskog jezika. Hoćemo li na županijsko natjecanje, ovisi o uspjehu koji postignemo u školi.

 U višim razredima na satovima francuskog jezika prisustvuje i izvorni govornik.

I ove godine družit ćemo se sa Stéphanom. Učenici će tako imati priliku provjeriti koliko razumiju kad im govori ‘pravi’ Francuz.

Rad sa stranim lektorom izvrsna je nadopuna osnovnog programa.

 

Pratit ćemo ‘francuska događanja’ u gradu i ako bude prilika posjetit ćemo ih.

 

Vedrana Franović,  prof.

Talijanski jezik

U 4. razredu, učenici naše škole mogu odabrati talijanski i/ili francuski jezik kao izborni predmet u trajanju od dva školska sata tjedno.

 Nastava talijanskog jezika uvodi u novi jezični sustav i kulturu kroz razgovor, igru, pjesmu, recitacije i poznate brojalice te postupno omogućava sporazumijevanje na tom jeziku. Učenike se potiče na kreativnu primjenu usvojenih struktura i uočavanje korelacija s ostalim nastavnim predmetima. Kontinuirano se prati napredak  u svim jezičnim vještinama (čitanje, pisanje, slušanje, govor). Nove riječi i strukture sustavno se uvježbavaju i utvrđuju nizom usmenih i pisanih vježbi, a gramatika se uvijek obrađuje u kontekstu. Radna bilježnica prati i nadopunjuje udžbenik, a na kraju svake cjeline nalaze se zadatci za samoprocjenu uz pomoć kojih  svaki učenik može procijeniti u kojoj je mjeri savladao obrađeno gradivo, prema smjernicama Europskoga referentnog okvira za jezike.

 Teme su u svakom razredu usko vezane za interese djece te dobi. U 6. i 7. razredu detaljnije obrađujemo Italiju u geografskom, kulturalnom i političkom smislu. Osvještavamo kulturološka i civilizacijska obilježja jezika uočavajući sličnosti i razlike između hrvatske i talijanske kulture. Sakupljamo slike, pjesme i sve dostupne informacije o Italiji i Talijanima, o njihovu životu i običajima, što ponajviše radimo u novinarskoj grupi koja će omogućiti učenicima razvoj vlastitih sposobnosti izražavanja na talijanskom jeziku te će kreativnim i raznolikim radom pridonijeti stvaranju novog školskog lista.

 U 8. razredu najbolji učenici odlaze na natjecanje.

 Posjetit ćemo Talijanski institut u Zagrebu  (Preobraženska 4), gdje ćemo razvijati medijsku kulturu i uključiti se u rad Instituta putem posuđivanja literature i ostalih medija.

 

Vedrana Franović,  prof., Petra Saša Butorac, prof.

Katolički vjeronauk

Nastavu katoličkog vjeronauka učenici u našoj školi mogu pratiti od 1. do 8. razreda kao izborni predmet koji od trenutka izbora postaje obvezatan te je kao takav uključen u redovitu nastavu.
Vjeronauk ima naglašenu odgojnu dimenziju i konfesionalnog je karaktera.

Program je koncipiran tako da osim informativnog i materijalnog znanja omogućuje i stvaralačko i integrirano učenje, kritičko promišljanje, izgrađivanje sposobnosti i stavova te usvajanje općih etičkih i moralnih normi i vrjednota.

Izborna nastava vjeronauka podrazumijeva katoličko polazište i pripadnost Crkvi, ali je jednako otvorena svima koji imaju zanimanje i poštovanje prema ovoj bitnoj sastavnici naše europske i hrvatske kulture, povijesti i tradicije, a uz to je izrazito ekumenski otvorena.
U vjeronaučnom programu se susreću povijest i geografija, likovnost i glazba, književnost i umjetnost. Na vjeronauku učimo pomagati i suosjećati, voljeti i poštivati, podnositi i tolerirati, radovati se, tugovati, opraštati i ljubiti.

Vjeronauk postavlja kao svoj osnovni cilj potrebu cjelovitog rasta djeteta prema duhovnom, ljudskom, vjerničkom kao i osobnom, društvenom i kulturnom identitetu.

Vjeroučiteljice: Marijana Stojanović, Natalija Kivač i Maja Mudri

Zahtjev za upis u izborni predmet:

Izborni predmet zahtjev za UPIS

Zahtjev za ispis iz izbornog predmeta:

Izborni predmet zahtjev za ISPIS

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content