EUROPSKI DAN JEZIKA
Nositelji: Učitelji stranih jezika: Vedrana Franović, Antonia Štefica, Katarina Štefanec, Dorotea Marcinjaš, Nikolina Radišić Recher
Ishodi: Učenik uočava prednosti višejezičnosti i učenja stranog jezika uočava sličnosti i različitosti europskih jezika i uspoređuje s hrvatskim jezikom upoznaje kulture raznih europskih država.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.
POSJET FRANCUSKOM INSTITUTU I MEDIJATECI
Nositelji: Vedrana Franović
Ishodi: otkriti medijateku Francuskog instituta i pomoći učenicima da se upoznaju s različitim materijalima koji su im na raspolaganju dodatno motivirati učenike na učenje francuskog jezika i upoznavanje frankofone kulture.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.
OLIMPIJSKE IGRE U PARIZU
Nositelji: Vedrana Franović
Ishodi: pisanje na stranom jezik, otkrivanje novih kultura, učenička suradnja, korištenje rječnika i učenje novih riječi i izraza vezanih uz sport otkrivanje Pariza.
Učenje o zemljama svijeta i zastavama te
razvijanje medijske pismenosti te komunikacijskih i prezentacijskih vještina.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.
DELF (Diplôme d’Études en Langue Française)
Nositelji: Vedrana Franović i lektorica francuskog veleposlanstva
Ishodi: DELF je međunarodno priznata diploma koja vrijedi cijeli život, prednost je u životopisu-korisna je za traženje posla, omogućuje vrednovanje naučenoga i povećava motivaciju.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.
.EUCodeWeek – europski tjedan programiranja
Nositelji: Barbara Bedenik
Ishodi: Učenici će pokazati kako programiranjem realizirati vlastite ideje, povećati vidljivost programiranja i okupiti motivirane učenike u cilju zajedničkog učenja
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.
SAT KODIRANJA – svatko može naučiti osnove programiranja
Nositelji: Barbara Bedenik
Ishodi: učenik prepoznaje problem i smišlja mogućnosti rješavanja jednostavnog logičkog zadatka.
Učenik pokazuje znatiželju i propituje putove dolaska do rješenja jednostavnog logičkog zadatka.
Analizira zadatak, opisuje korake njegova rješenja.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.
SurfajSigurnije – kibernetička sigurnost
Nositelji: Marta Pejnović i Barbara Bedenik
Ishodi: Upravljati pojmovima koji se koriste kod kibernetičke sigurnosti i sigurnosti računalnog sustava. Definirati pojmove vezane uz komunikacijsku i mrežnu sigurnost te
preporučiti optimalnu metodu upravljanja sigurnošću.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.
DAN SIGURNIJEG INTERNETA
Nositelji: Barbara Bedenik
Ishodi: Učenici će utvrditi znanje o sigurnoj i odgovornoj uporabi interneta te shvatiti moguće opasnosti pri nesavjesnoj uporabi interneta.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.
DAN BROJA PI
Nositelji: Marijana Slišković, Kristina Logarušić i Dubravka Datković
Ishodi: Izgradnja pozitivnog stava prema matematici, razvijanje komunikacije i suradnje među učenicima.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.
DAN MEDIJSKE PISMENOSTI – u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja
Nositelji: Barbara Bedenik
Ishodi: Učenici će: osvijestiti važnosti medijske pismenosti, promicati medijsku pismenosti, razumjeti problem dezinformacija i lažnih vijesti te razviti vještinu kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.
EKOSUSTAVI OKO NAS ( e Twinning projekt)
Nositelji: Natalija Ćelap
Ishodi: ikt A.2.1. Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka.
ikt.A.2.3 Učenik se odgovorno i sigurno koristi programima i uređajima.
Objasniti razlike životnih uvjeta različitih staništa na osnovi rezultata provedenih istraživanja.
Učenik povezuje zadovoljavanje potreba, ponašanja i preživljavanja živih bića s uvjetima u okolišu. Primjenjuje osnovna načela znanstvene metodologije i objašnjava dobivene rezultate objašnjava važnost međusobnih odnosa živih bića koja
dijele zajedničko stanište.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.
NASTAMBE ŽIVOTINJA (e Twinning projekt)
Nositelji: Natalija Ćelap
Ishodi: ikt A.2.1. Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka.
ikt.A.2.3 Učenik se odgovorno i sigurno koristi programima i uređajima.
Objasniti razlike životnih uvjeta različitih staništa, nastambi životinja na osnovi rezultata provedenih istraživanja. Učenik povezuje zadovoljavanje potreba, ponašanja i preživljavanja živih bića s uvjetima u okolišu primjenjuje osnovna načela znanstvene metodologije i objašnjava dobivene rezultate.
Objašnjava važnost međusobnih odnosa živih bića koja dijele zajedničko stanište.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./’24. OŠ Vladimira Nazora.