MOJA OBITELJ I JA
Nositeljice: učiteljice Tihana Vizec, Martina Šneler, Lea Herenčić te učenici 1.a, 1.b, 1.c razreda.
Ishodi: proširiti znanje o tome tko čini obitelj i po čemu se razlikuju obitelji, spoznati osjećaj pripadanja svom domu i skupini potaknuti kod djece osjećaj pripadnosti, emocionalne sigurnosti te pozitivne slike o sebi.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.
DAN PLANETA ZEMLJE
Nositelji: učiteljice Tihana Vizec, Martina Šneler, Lea Herenčić te učenici 1.a, 1.b, 1.c razreda.
Ishodi: kroz niz međupredmetnih aktivnosti potaknuti učenike da budu aktivni građani u odnosu prema samoj planeti Zemlji i prema njenim resursima koje koristimo, osvijestiti učenike ekološki prihvatljivim djelovanjem koje će potaknuti da i sami pristupaju ovoj temi razmišljajući,
aktivno se uključiti i djelovati u svojoj zajednici.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.
MOJA OBITELJ, RODBINA, SVOJTA
Nositelji: učiteljica Ana Zaborac te učenici 2.a razreda
Ishodi: povezati ishode nastavnog predmeta Priroda i društvo s osobnim iskustvom poticati interes učenika za istraživanje života odabranog člana obitelji ili rodbine istraživačkim radom poticati samostalnost učenika te njegovati prisne odnose unutar obitelji prezentacijom istraživačkih rezultata razvijati samopouzdanje i vještine javnog nastupa kod učenika.
MALI DETEKTIVI ( UZ LEKTIRU EMIL I DETEKTIVI)
Nositeljice: Vesna Žepec, Tanja Omrčen, Ivana Mikec
Ishodi: OŠ B.4.4 Učenik se stvaralački izražava potaknut književnim tekstom, iskustvima i doživljajima.
ikt D.2.1. Učenik se izražava kreativno i planira svoje djelovanje jednostavnim metoda za poticanje kreativnosti u IKT okružju.
uku a.2.3. Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
OŠ LK A.4.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.
OŠ LK B.4.1. Učenik analizira likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.
100. DAN ŠKOLE
(službeni projekt Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono)
Nositelji: sve učiteljice razredne nastave i učiteljice vjeronauka, engleskog jezika i informatike koje predaju u nižim razredima
Ishodi: ostvariti kurikulumske ishode po razredima i po predmetima u razrednoj nastavi u skladu s očekivanjima projekta 160 unaprijediti osobni i socijalni razvoj unutar razredne zajednice kroz odabrane sadržaje obilježiti 100. dan nastave u školi.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.
KATOLIČKI VJERONAUK – Dan kruha
Nositelji: Marijana Stojanović, vjeroučiteljica, Natalija Kivač, vjeroučiteljica, Maja Mudri, vjeroučiteljica, vjeroučenici, prema potrebi roditelji i kolege
Ishodi: povezati pojmove: zemlja, plodovi zemlje, ljudski rad, zahvaljivanje Bogu i ljudima poticati ozračje međusobne povezanosti u jedinstvenoj potrebi za kruhom koja određuje svako ljudsko biće podijeliti kruh s bližnjima i osjetiti radost darovanja postići ljudski i kršćanski odgoj savjesti u odnosu prema sebi, drugima, društvu i svijetu razvijati ekološku dimenziju čovjeka poticati na humanitarnu uključenost.
PROŠLOST GRADA ZAGREBA
Nositeljice: Andreja Gaćeša, Vesna Medenčić i Snježana Velčić
Ishodi: Usvojiti nova znanja o prošlosti Zagreba. Izdvojiti i povezati postojeća znanja povijesnim činjenicama, mitovima i legendama te pojavama u
društvu.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.
LIJEPOM NAŠIM ( I ŠIRE)
Nositelji: Vesna Žepec, Tanja Omrčen, Ivana Mikec
Ishodi: PID OŠ A.4.3. Učenik objašnjava organiziranost Republike Hrvatske i njezina nacionalna obilježja.
PID OŠ C.4.1. Učenik obrazlaže ulogu, utjecaj i važnost povijesnoga nasljeđa te prirodnih i društvenih različitosti
domovine na razvoj nacionalnoga identiteta.
PID OŠ A.B.C.D.4.1. Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih istraživanja prirode, prirodnih i/ili društvenih pojava i/ili različitih izvora informacija.
osr C.2.4. Razvija kulturni i nacionalni identitet zajedništvom i pripadnošću skupini.
ikt A.2.1. Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za izvršavanje zadatka.
ikt C.2.2. Učenik uz učiteljevu pomoć ili samostalno odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.
POVIJESNE LIČNOSTI REPUBLIKE HRVATSKE
Nositelji: Vesna Žepec, Tanja Omrčen, Ivana Mikec
Ishodi: PID OŠ A.4.3. Učenik se snalazi u promjenama i od nosima u vremenu te pripovijeda povijesnu priču o prošlim događajima i o značajnim osobama domovine RH
PID OŠ C.4.1. Učenik obrazlaže ulogu, utjecaj i važnost povijesne osobe na osobni i nacionalni identitet
HJ OŠ A.4.6. Učenik objašnjava razliku zavičajnog govora i hrvatskog standardnog jezika
HJ OŠ C.4.1.Učenik izdvaja važne podatke koristeći se različitim izvorima znanja
HJ OŠ B.4.4. Učenik se stvaralačko izražava potaknut književnim tekstom, iskustvima i doživljajima
LK OŠ C.4.2. Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.
MJESECI U GODINI
Nositeljice: Ana Vagner Osterman, Josipa Topić (zamjena za Martinu Kezele Crnić)
Ishodi: uspoređuje i reda događaje koji su se dogodili tijekom mjeseca i godine objašnjava organiziranost vremena u godini, navodi mjesece u godini, broj dana u pojedinim mjesecima snalazi se u vremenu povezuju događaje i promjene u vremenu prikazujući ih na vremenskoj crti ili lenti vremena, crtežom, grafičkim prikazom i sl. raspravlja, uspoređuje i prikazuje na različite načine rezultate istraživanja.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.
EUCodeWeek – europski tjedan programiranja
Nositelj: Marta Pejnović
Ishodi: Učenik prepoznaje problem i smišlja mogućnosti rješavanja jednostavnog logičkog zadatka. Pokazuje znatiželju i propituje putove dolaska do rješenja jednostavnog logičkog zadatka.
Analizira zadatak, opisuje korake njegova rješenja.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.
KAJ SU JELI NAŠI STARI
Nositelji: učiteljice Ana Zaborac, Ana Vagner Osterman, Josipa Topić (zamjena za Martinu Kezele Crnić) te
učenici 2.a, 2.b i 2.c razreda
Ishodi: upoznati stara karakteristična jela svog zavičaja ili roditelja (slana, slatka, pripremanje zimnice i objeda)
očuvati tradicijska jela zavičaja u svrhu turističke promocije razvijati interes za prošlost zavičaja, tradiciju i vještine pripremanja hrane razvijati pravilan stav prema prirodi i radu ljudi.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.
DANI SIGURNIJEG INTERNETA
Nositelji: Marta Pejnović, učiteljice razredne nastave te vanjski suradnici (Agencija za zaštitu osobnih podataka)
Ishodi: Učenici će utvrditi znanje o sigurnoj i odgovornoj uporabi interneta, shvatiti moguće opasnosti pri nesavjesnoj uporabi interneta.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.
PROMETNA POVEZANOST NASELJA U ZAVIČAJU
Nositelji: Andreja Gaćeša, Vesna Medenčić i Snježana Velčić
Ishodi: Učenik zaključuje o organiziranosti lokalne zajednice, uspoređuje prikaze različitih prostora.
Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih
istraživanja prirode, prirodnih i/ili društvenih pojava i/ili različitih izvora informacija.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.
DANI MEDIJSKE PISMENOSTI 2024.
Nositelj: Marta Pejnović
Ishodi: Učenici će osvijestiti važnosti medijske pismenosti i upoznati važnost medijske kulture promicati medijsku pismenosti, koristeći se i znanjem medijske kulture razumjeti problem dezinformacija i lažnih vijesti razviti vještinu kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja.
Više o projektu u školskom kurikulumu 2023./24. OŠ Vladimira Nazora.